Dogman je film, ki bo nekatere popeljal nazaj v čase šolanja, ne glede na to, ali ste bili maltretirani ali pa ste se nad drugimi znašali sami. Odlični Marcello Fonte je nežni lastnik pasjega salona po imenu Marcello, Edoardo Pesce pa lokalni nasilnež Simone, ki ustrahuje celotno skupnost. Matteo Garrone (Gomora) tokrat svoje zgodbe ni postavil v Neapelj ali katerokoli drugo po kriminalu poznano in od boga pozabljeno mesto v Italije, temveč kar v predmestje same prestolonice, večnega mesta. Beseda Italija največkrat asociira na dizajnerska oblačila in pregrešno drage športne avtomobile, realnost pa je žal vse kaj drugega. Od ljudi zapuščene propadajoče zgradbe ustvarjajo zanimivo scenografijo, katera skupaj z muhastim vremenom služi kot glavno pomagalo direktorju fotografije. Zelo izstopa še zgoraj omenjeni Garrone, kateri je bil za svojo vlogo nagrajen že na letošnjem Cannesu. Žal sami zgodbi zmanjka nekaj logike, saj je potek dogodkov precej bizaren, izostane pa tudi sporočilnost filma, saj rdeče niti, pa kakorkoli se že obrnemo, ne uspemo najti.

O avtorju

Nik Beseničar
Copy Editor & Copy Writer

Obožujem dobre filme. O njih zelo rad debatiram, zato se me je v bolj "laičnih" krogih prijel sloves filmskega poznavalca in filmofila. Prijatelji me radi vprašajo, kateri film jim priporočam. Zaradi omenjenega in zaradi dejstva, da pisanje spodbuja razmišljanje, sem se pridružil ekipi Filmstart. Ko ne gledam filmov, sem sicer sveže pečeni zdravnik, ker pa ta poklic za razliko od filma domišljiji ne pušča ravno odprte poti, je projekt Filmstart zame toliko bolj dobrodošel.

Podobni prispevki

Pošlji komentar

Komentirajte in ocenite novico!

avatar
  Subscribe  
Obvesti me