Ogledano: Varuhi galaksije 2. dejanje (2017)
METACRITIC.COM6.6
IMDB.COM8.2
ROTTENTOMATOES.COM8.7
FILMSTART.SI8
POZITIVNO
  • Chris Pratt in ostali člani ekipe
  • dobra zmes humorja in čustvenih trenutkov
  • Michael Rooker kot Yondu
NEGATIVNO
  • neosredotočena zgodba
  • Karen Gillan kot Nebula
  • malce predolga dolžina filma
7.9Skupna ocena
Ocena bralcev: (4 Votes)
8.4

guardians of the galaxy, varuhi galaksije, chris pratt, drax, star-lord, groot, marvel, mcu, james gunn, zf, film, 2017, superheroji, bradley cooper, kurt russell, sylvester stalloneNaslov: Varuhi galaksije 2. dejanje (Guardians of the Galaxy vol. 2)
Premiera: 4. 5. 2017 (Slovenija)
Žanr: znanstvenofantastika, komedija
Država: ZDA
Igrajo: Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Vin Diesel, Bradley Cooper, Sylvester Stallone, Michael Rooker, Kurt Russell
Režija: James Gunn

OPIS:

Maščevalci morda branijo naš svet pred zlobnimi bitji, vendar prikupni Varuhi galaksije, pod poveljstvom Star-Lorda branijo življenje po zunanjih mejah vesolja. Novaustanovljena družina je postavljena na preizkušnjo, medtem ko Peter Quill s pomočjo Draxa, Rakete, Gamore in Groota razrešuje skrivnost njegovega kozmičnega porekla.

FILMSTART. RECENZIJA:

Leta 2014 je Marvel Studios izdal film, osnovan na seriji stripov, za katere še največji stripovski privrženci niso pokazali veliko zanimanja k branju. Varuhi Galaksije, z režiserjem in scenaristom Jamesom Gunnom na čelu, so bili že od prvega dneva označeni kot največje tveganje za studio. Vendar je prvi napovednik hitro pritegnil pozornost gledalcev in film je dobil znatno več zanimanja (morda celo več kot sami stripi). Nepričakovano se je Varuhi galaksije, film, ki je še najbolj odmaknjen od Marvelovega filmskega sveta, izkazal kot izjemen kritiški in finančni uspeh za studio in nadaljevanje je bilo tako pod velikim pritiskom. Je Jamesu Gunnu znova uspelo ujeti strelo v steklenički?

Chris Pratt kot Peter “Star Lord” Quill in Dave Bautista kot Drax.

Če ste šli v film z visokimi pričakovanji, da bo nadaljevanje enako ali celo boljše od izvirnika, boste iz kinodvorane morda odkorakali malce razočarani. Kljub temu je Varuhi galaksije 2. dejanje izredno zabaven film, ki pa ima svoj delež pomanjkljivosti.

Začnimo z zasedbo filma, ki ponovno ne razočara. Chris Pratt (Sedem VeličastnihJurski svet)  je še vedno odličen v vlogi Petra “Star Lord” Quilla in njegov občutek za komične in resne/dramatične prizore je tu dobro prikazan. V filmu je Quillova zgodba najpomembnejša in kljub splošnemu zabavnemu faktorju filma, čustveni trenutki še vedno udarijo tako kot je potrebno. Ostali člani tudi ne razočarajo. Tako Groot kot Raketa sta še bolj zabavna kot v izvirniku. Pri Raketi dobimo za povrh še eno priložnost, kjer vidimo čustvene posledice, ki jih je bil deležen kot ilegalni poskusni zajček. Dave Bautista (Spectre) je ponovno izredno zabaven kot Drax, vendar je bila določena šala prevečkrat ponovljena za naš okus. Gamorino razmerje s posvojeno sestro Nebulo je tudi razrešeno in dvojica dobi dober zaključek. Vendar bi bilo vredno pripomniti, da Karen Gillian ni opravila najboljšega dela kot Nebula in je dokaj nadležna skozi celoten film. Na koncu služi bolj kot orodje za razvoj Gamore, kot pa karkoli drugega. Lik Mantis pa je dokaj pozabljiv in bomo videli, če se bo vrnila za tretji film.

Michael Rooker kot Yondu in Bradley Cooper kot Raketa.

Presenetljivo, je Yondu, ki ga je ponovno odlično upodobil igralec Michael Rooker, lik, ki ukrade največ pozornosti. Poleg njegove zelo zanimive moči telepatskega upravljanja puščice, dobi njegov lik še največ razvoja v filmu. Iz kinodvorane boste odkorakali bolj z mislimi na njegov lik, kot pa na preostalo zasedbo. Kurt Russell je tudi dober v vlogi Ega, Quillovega očeta, in s Prattom imata dobro “družinsko” dinamiko. Tudi vključitev Sylvestra Stallona (Creed: Rojstvo Legende) v film se ne čuti prisiljeno, in dejansko izpade kot zapomnljiv lik, ki ga bomo morda videli v prihajajočih Marvelovih filmih.

Kaj pa zgodba? Na film leti veliko kritik, da se ekipa loči skoraj na začetku filma. Vendar je po našem mnenju bila ta odločitev dobra, saj je omogočila članom, da dobijo nekaj samostojnega razvoja. Kljub temu pa med gledanjem dobimo občutek, da se preveč stvari dogaja naenkrat. Poleg stvari s Quillovim očetom imam opraviti še z Yondujevimi razbojniki in z  t.i. “zlatimi ljudmi”.  Filmu manjka osredotočena rdeča nit, ki postane razvidna šele proti koncu filma. Če pa vam ideja Marvelovega filmskega sveta ni bila nikoli všeč, je nadaljevanje še bolj odmaknjeno od tega kot izvirnik in nima nikakršne povezave s čarobnimi kamni.

Mali Groot je izredno prikupen!

Ponovno je treba nekaj besed nameniti posebnim učinkom, ki so bili prikazani v filmu. Že v uvodnem prizoru lahko vidimo pomlajenega Kurta Russela (Podlih osem) in brez dvoma lahko rečemo, da ti še nikoli niso bili tako dobro izpeljani kot je bilo moč videti v tem filmu. Pomlajevalna tehnika uporabljena v Rogue One: Zgodba Vojne zvezd deluje zastarelo, ko jo primerjamo s to uporabljeno v Varuhih galaksije. Vesoljske bitke so ponovno paša za oči in lahko v sramoto spravijo tudi Abramsove znanstvenofantastične uspešnice, kot sta Vojna zvezd in Zvezdne steze. Edina pripomba tukaj bi bila, da je bilo malo preveč vesoljskih bitk, ki so na koncu izgubile svojo težo.

Da so bile vesoljske bitke malo prepogosto uporabljene, gre morda pripisati malo predolgi dolžini filma, ki traja malce dlje od dveh ur in petnajstih minut. Če bi film bil petnajst minut krajši, bi bila filmska izkušnja boljša in bi lahko lažje presedeli še dodatnih pet prizorov, ki se zglasijo v odjavni špici. Da, prav ste prebrali, film ima kar pet takih prizorov.

Varuhi Galaksije dopolnjeni z novimi člani.

Varuhi galaksije 2. dejanje že od naslovne sekvence, ki jo vodi plešoči Groot, dajo idejo kakšen film vas čaka. Tako kot izvirnik, je najnovejši Marvelov produkt definicija zabavnega filma. Tudi tokrat boste navdušeni nad glasbo in zagotavljamo, da boste pesem, ki jo je mogoče slišati med naslovno sekvenco, šli poslušati takoj, ko se vrnete domov. Nadaljevanje je na žalost slabše od izvirnika, malce predolgo in filmu manjka osredotočena rdeča nit. Vendar, če ste se zaljubili v Varuhe že pri prvem filmu, je v nadaljevanju dovolj stvari, da se bo ta ljubezen nadaljevala v tretjem filmu. Gunnu morda ni ponovno uspelo ujeti strele v steklenički, vendar je ponovno dokazal, da je prava oseba, da vodi Varuhe galaksije.

O avtorju

Christoffer Larsson

Vedno sem si želel ustvariti kakšen kanal na YouTubu, kjer bi kritiziral filme ali komentiral najnovejše filmske novice. Žal mi je strah pred kamero venomer preprečeval te sanje. Vendar mi je nekega dne Jure predstavil Filmstart in nemudoma sem bil navdušen nad idejo, da bi pisal članke za ta portal. 10 mesecev pozneje se še zmeraj mučim z vejicami, vendar mi David in Jure kljub temu dovolita opravljati to, kar sem si od nekdaj želel.

Podobni prispevki